10. maj 2007

Flickr


Så er jeg i gang med Flickr, jeg kan godt se det smarte med at dele billeder via dette program. Jeg er dog endnu ikke færdig da jeg lige skal se om min kollega Mette kan gå ind i den gruppe jeg har oprettet som om hun har mulighed for at se de billeder som jeg har mærket som privat og som kun kan ses af familie og venner.

Jeg syntes det var smart at man kunne få de ord som man staver med klickr ind på bloggen men jeg har desværre endnu ikke fundet en nem måde. Jeg håber at det findes. Jeg har selv været ind og klippe og klistre for at få det til at virke men det tror jeg ikke kan være meningen.

Den 14.05.07
Jeg har undret mig over hvorfor jeg ikke kan søge mine offentlige billeder via tags. Iflg. vores opgave eksperter i 23 ting kan det være fordi at flickr er lang tid om at opdatere disse billeder. Men om dette er det rigtige svar vides ikke. Så hvis der er andre som ved noget om dette vil jeg meget gerne høre om det. Det er nedestående billed jeg nu har hentet over fra flickr. Tags på dette er mange: dog, schæferhund, nala, rapi .

Dette billede er af Hans da han deltog i DM i BHP1 (BrugsHundePrøve) som er den første brugsprøve som en schæferhund kan bestå. Prøven er delt op i 3 dele. Spor hvor hunden skal finde 2 genstande, Lydighed og forsvarsarbejde. Alle 3 dele skal beståes før hunden har fået sin BHP1 hvorefter man kan tilmelde sig til BHP1 DM. Herefter kan den få BHP2 og BHP3. Når en hunden har fået sin BHP3 kan man gå til en DM udtagelse og herefter hvis man får point nok skal deltage i DM og herefter måske blive udtaget til VM-holdet.

Ingen kommentarer: