25. april 2007

Messenger & Google talk

I denne uge skulle vi se på messenger og google talk.

Jeg kom lidt skævt ind på denne opgave da jeg blev inviteret til google talk af min arbejdskollega Antonie samtidig havde hun også inviteret en anden kollega som hedder Mette. Samme fik vi hurtigt en gennemgang at programmet af Antonie som havde undersøget det lidt inden hun kontaktede os.
Herefter gik vi ellers igang med at sende filer til hinanden. Det morede vi os en del med.
Bagefter gik turen til messenger både Mette og jeg havde problemer med at få vore gamle version af messenger opgraderet men det lykkes endelig for os begge. Så begyndte vi ellers at lave delemappe samt at sende filer og links fra internettet til hinanden.

Efter at havde prøvet begge dele syntes jeg klart at messenger er den som virker bedst. Det er den som jeg bedst kunne finde rundt i. Jeg kan ikke se at man kan inviterer en 3. person ind i samtalen med google talk. Det kan godt være at man kan men jeg kunne ikke finde det.

Ingen kommentarer: