9. juli 2007

Mine oplevelser med 23ting

I mit sidste indlæg skal jeg skrive lidt om mine oplevelser med 23Ting. Herunder er der en del spørgsmål som man gerne vil have jeg svare på.

Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?
Svar: De opgaver jeg syntes var bedst var del.icio.us, Funability, blogmusik og Flickr det sidste selvom jeg ikke fik fundet ud af hvorfor man ikke kunne finde mine billeder via tags.

-Hvordan passede øvelserne ind i et mål om at blive bedre til at lære - lære at lære?
Svar: Jeg ved ikke om det gør en bedre til at lære, nogle gange gør denne form for læring en fustreret fordi der ikke lige er nogle til at gribe fat i hvis man ønsker hjælp.

-Er der noget specielt der har overrasket dig - enten i anvendelse eller din egen tilgang til det?
Svar: Det ved jeg ikke

-Er der noget i forløbet du synes kunne have været anderledes?

Svar: Det sværeste var det at kunne få presset det ind i en iforvejen travl arbejdsdag. Jeg ved at nogle af mine kollegaer meget gerne ville være med og havde også tilmeldt sig men har opgivet pga. de ikke kunne se tid til det.

Jeg har også haft en nogle problemer med at få tingene til at virke f.eks. Flickr hvor jeg ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke kan finde min billeder via tags her er jeg desværre ikke blevet klogere. Der var ingen som kunne hjælpe mig.

-Ville du deltage igen , hvis et lignende forløb ville blive tilbudt?

Svar: Både ja og nej, det er sjovt at prøve noget nyt men som tidligere skrevet er det lidt stress at lave sådanne "kursuser" når man samtidig skal side med signe normale opgaver.

Når nu vil jeg slutte min blok og jeg vil sige at det har været en god oplevelse både på godt og på ondt. Jeg fik mulighed for at snuse til en masse nye ting som jeg ikke selv ville haft brugt tid på. Der var også nogle at tingene som jeg ikke syntes var specielt spændende men jeg fik det prøvet.

MÅ I ALLE FÅ EN GOD SOMMER!!

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke. Er det ikke dejligt at være færdig og kunne "nyde" sommervejret? Tak for dit lange indlæg om forløbet. Har vi snakket om Flickr? Ellers må du da gerne ringe, så kan vi se om jeg kan finde ud af det.
Tak fordi du har gidet lege med os :-)